“Candle Knight” afslører ny trailer, release dato og prestigefyldt festival sejr!

Her taler vi om gaming på PC og Mac.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

“Candle Knight” afslører ny trailer, release dato og prestigefyldt festival sejr!

Indlæg af BucadiusDK »



Det er netop blevet afsløret, at det mexicanske 2.5D action-eventyr Candle Knight officielt udkommer den 20. januar 2023 - og for at fejre det, er en helt ny trailer også er blevet frigivet sammen med en spilbar demo på Steam

Brug din flamme for at overvinde væsenerne, der lurer i ruinerne af et ødelagt slot, brug det dynamiske sværhedsgrad system til din fordel, kryds udfordrende platforms sektioner og løs kryptiske gåder inde i surrealistiske malerier i dette 2.5D action-eventyr-platformspil.

Ud over alle disse nyheder kan vi samtidig fortælle at Candle Knight også for nylig vandt en såkaldt qualifier, en kvalifikations plads, ved den prestigefyldte Nordic Game Discovery Contest (NGDC), mens konkurrencen påbegynder sin sjette sæson. Sejren blev annonceret for nylig under BIG Festival i Brasilien, og den sjette sæson af NGDC Grand Finals afholdes i november.

"Da jeg hørte at Candle Knight havde vundet konkurrencen blev jeg blæst helt omkuld. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på al den indsats, vores hold havde lagt i projektet og alle de muligheder det havde medført. Dette øjeblik markerer en enorm milepæl for vores spil og er et stort klap på ryggen til al den kærlighed og hårde arbejde vi har lagt i det, og som vi håber, alle spillerne kan føle." siger André Torres, Special Effects-instruktør hos Dracma Studios.

Mens vi venter på, at Candle Knight bliver frigivet, kan du allerede nu tilmelde dig wishlist på Steam og prøve den nye fantastiske demo. Du kan finde Candle Knight på Steam her:
Glæder mig allerede til den næste mobil!