Mobil-forum.dk starter op igen

I dette forum vil vi informere om ting der vedrører siden.
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af JS87 »

Annika skrev: man nov 09, 2020 10:21 am Da maile tikkede ind blev jeg glad og oprettede mig med det samme.
Selvom jeg ikke nørder så meget mere, så er det savnet.
Personligt hader jeg FB-grupper, IG mm.. Vil hellere have 1-2 forum pr interesse, men ... den type mennesker er vist en uddød race ;) :D

så... TAK fordi I tager det som forum og ikke FB-gruppe.
Facebook grupper er også så flygtige, da snakken man syntes var interessant forsvinder længere og længere ned i feedet indtil den bliver glemt. Der fungerer det helt klar bedre på et forum, hvor det ikke går stærkt på samme måde. Har også selv prøvet at finde en god gruppe på Facebook, men det er aldrig rigtig lykkedes. Derfor var jeg også glad da jeg ved en tilfældighed opdagede at Mobil-Forum var åbnet igen :mrgreen:

Selv tak, og velkommen tilbage :D
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Mobil-forum.dk starter op igen

Indlæg af Maxeline »

JS87 skrev: tors nov 05, 2020 10:51 pm
Maxeline skrev: ons nov 04, 2020 5:20 pm Hej med jer.
Så dejligt at der er startet et Mobil Forum op igen.
Jeg har velnok brugt masser tid på det gamle dengang det var der og savnet det så meget da det forliste. Jeg var med fra start til slut tænker jeg og hvor er jeg blevet reddet mange gang med en håbløs telefon som ikke ville som jeg.
Håber denne vokser sig lige så stor og at mange vil få glæde af den
Jeg kan også godt huske dig fra det gamle Mobil-Forum.
Hvor er det fedt at se jer gamle brugere komme tilbage. Vi håber du for lige så stor fornøjelse og gavn ud af "Det nye Mobil-Forum" som i det gamle.

Velkommen tilbage :)
Tak - skal du have og jeg kan også godt huske dig.
Dig og mange andre var så hjælpsomme når det kneb og det gjorde det tit. Fedt at vi er flere gamle med allerede nu.
Besvar