Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: lør dec 18, 2021 6:42 am
Maxeline skrev: man dec 13, 2021 10:15 pm Åhh - Ja, det var DOA og ikke DAO det hedder når det var en ombytter.

I mange år var Mobilforum mit foretrukne sted lige at tjekke hvad der var af nyt og der var altid masser.
Enden blev vel at forummet blev hakket og det aldrig blev oprettet som før ?
Jeg var ihvertfald overrasket så sært det var blevet ……..lige indtil der kom melding om det og det lukkede helt.
Det forum der blev hacket var et forum ved navn mobildebat, og har ikke noget med mobil-forum at gøre

jeg har sendt dig en besked med lidt historik på de to sider 8-)
Så fin skrivelse du har sendt mig - Tak for det.
Ja - der var to og jeg var med i dem begge og derfor har jeg blandet dem sammen. 😤
Jeg husker at det ene var noget bedre end det andet og bla det med når der blev solgt mellem medlemmerne…….fint at kunne gøre andre obs på hvordan det gik.
Lad os 🤞🏼 for at dette består.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: lør dec 18, 2021 6:58 pm Så fin skrivelse du har sendt mig - Tak for det.
Ja - der var to og jeg var med i dem begge og derfor har jeg blandet dem sammen. 😤
Jeg husker at det ene var noget bedre end det andet og bla det med når der blev solgt mellem medlemmerne…….fint at kunne gøre andre obs på hvordan det gik.
Lad os 🤞🏼 for at dette består.
Begge forums havde i og for sig samme muligheder, og samme under forums

Desværre opstod der nogle gnidninger mellem forums, brugerne, moderatorerne og den slags

jeg håber da naturligvis også dette forum får lov og køre, selvom trafikken jo er stærkt begrænset i forhold til de "gode gamle dage"
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: fre dec 24, 2021 6:36 am
Maxeline skrev: lør dec 18, 2021 6:58 pm Så fin skrivelse du har sendt mig - Tak for det.
Ja - der var to og jeg var med i dem begge og derfor har jeg blandet dem sammen. 😤
Jeg husker at det ene var noget bedre end det andet og bla det med når der blev solgt mellem medlemmerne…….fint at kunne gøre andre obs på hvordan det gik.
Lad os 🤞🏼 for at dette består.
Begge forums havde i og for sig samme muligheder, og samme under forums

Desværre opstod der nogle gnidninger mellem forums, brugerne, moderatorerne og den slags

jeg håber da naturligvis også dette forum får lov og køre, selvom trafikken jo er stærkt begrænset i forhold til de "gode gamle dage"
Jeg håber også at der kunne komme flere bruger på her og at flere fandt ud af de muligheder som der er for hjælp når der er brug for det.
Jeg ønsker dig og din famile en Glædelig jul. 🎄🎅🏻☃️🎁
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: fre dec 24, 2021 3:29 pm Jeg håber også at der kunne komme flere bruger på her og at flere fandt ud af de muligheder som der er for hjælp når der er brug for det.
Jeg ønsker dig og din famile en Glædelig jul. 🎄🎅🏻☃️🎁
Tror bare det er ret svært at få nye til, mange i dag søger jo deres informationer i facebook grupperne der er til snart et hvert formål :roll:

Jeg er stadig glad for min iPhone SE, selvom jeg til tider stadig savner den store skærm på oneplus, så gør den det godt og jeg har efterhånden fundet ud af dens måde og fungere på.
Oneplus ser ud til at være ret besværlig for dem og finde en løsning på, spurgte efter en status den 15 december, og jeg ville få en besked fra værkstedet hurtigst muligt, det er så stadig ikke sket :shock:

Tak for det og i lige måde
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: man dec 27, 2021 8:00 am
Maxeline skrev: fre dec 24, 2021 3:29 pm Jeg håber også at der kunne komme flere bruger på her og at flere fandt ud af de muligheder som der er for hjælp når der er brug for det.
Jeg ønsker dig og din famile en Glædelig jul. 🎄🎅🏻☃️🎁
Tror bare det er ret svært at få nye til, mange i dag søger jo deres informationer i facebook grupperne der er til snart et hvert formål :roll:

Jeg er stadig glad for min iPhone SE, selvom jeg til tider stadig savner den store skærm på oneplus, så gør den det godt og jeg har efterhånden fundet ud af dens måde og fungere på.
Oneplus ser ud til at være ret besværlig for dem og finde en løsning på, spurgte efter en status den 15 december, og jeg ville få en besked fra værkstedet hurtigst muligt, det er så stadig ikke sket :shock:

Tak for det og i lige måde
Jeg tænker da bare at tænk hvis du ikke havde haft en anden mobil i den mega lange periode her uden din Oneplus.
Det kan de da ikke byde en kunde …….
Håber det nye år starter for dig med at du får den igen eller en anden.
Godt Nytår til dig. 🎉🍸🍺💥🍾🥂🍻
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: Jeg tænker da bare at tænk hvis du ikke havde haft en anden mobil i den mega lange periode her uden din Oneplus.
Det kan de da ikke byde en kunde …….
Håber det nye år starter for dig med at du får den igen eller en anden.
Godt Nytår til dig. BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Første gang blev jeg ikke spurgt om jeg ville have en lånetelefon

Her anden gang lånte de mig en Motorola som jeg brugte i starten, men da jeg fik tilbudt en billig iPhone se valgte jeg at købe den

Jeg er spændt på hvad de finder ud af, i bund og grund vil jeg jo gerne bare have det afsluttet

Telefonen kommer jeg nok aldrig til at bruge igen, så den kommer nok i skuffen som backup eller bliver solgt hvis den kommer retur

Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: søn jan 02, 2022 10:11 am
Maxeline skrev: Jeg tænker da bare at tænk hvis du ikke havde haft en anden mobil i den mega lange periode her uden din Oneplus.
Det kan de da ikke byde en kunde …….
Håber det nye år starter for dig med at du får den igen eller en anden.
Godt Nytår til dig. BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Første gang blev jeg ikke spurgt om jeg ville have en lånetelefon

Her anden gang lånte de mig en Motorola som jeg brugte i starten, men da jeg fik tilbudt en billig iPhone se valgte jeg at købe den

Jeg er spændt på hvad de finder ud af, i bund og grund vil jeg jo gerne bare have det afsluttet

Telefonen kommer jeg nok aldrig til at bruge igen, så den kommer nok i skuffen som backup eller bliver solgt hvis den kommer retur

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja - en rigtig kedelig historie men hvorfor tænker du ikke du kommer ril at bruge den igen …….når du engang får den ?
Jeg ser lige at Power har iPhone 13 mini 128 GB til 5499 kr og måske skulle jeg hoppe ladte mig ud i den ? Hvordan er den eller, syntes du ?
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: tors jan 06, 2022 9:14 am Ja - en rigtig kedelig historie men hvorfor tænker du ikke du kommer ril at bruge den igen …….når du engang får den ?
Jeg ser lige at Power har iPhone 13 mini 128 GB til 5499 kr og måske skulle jeg hoppe ladte mig ud i den ? Hvordan er den eller, syntes du ?
Jeg ved heller ikke helt hvad jeg gør når den kommer retur, de har i denne uge efter flere henvendelser bekræftet værkstedet venter på reservedele og de skulle komme mandag i næste uge

Så en gang om 1-2 uger har jeg nok telefonen tilbage, så skal jeg nok have den testet i en periode, også finde ud af om jeg skifter tilbage til min oneplus eller bliver på min iPhone SE 2gen jeg har købt imens jeg har haft oneplus på værkstedet.

Hvis du vil have en mindre iPhone så er 13 mini jo et godt bud på den rette model til det du efterspørger, men du skal jo nok gøre op med dig selv om du kan undvære hjemknappen
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: tors jan 06, 2022 3:16 pm
Maxeline skrev: tors jan 06, 2022 9:14 am Ja - en rigtig kedelig historie men hvorfor tænker du ikke du kommer ril at bruge den igen …….når du engang får den ?
Jeg ser lige at Power har iPhone 13 mini 128 GB til 5499 kr og måske skulle jeg hoppe ladte mig ud i den ? Hvordan er den eller, syntes du ?
Jeg ved heller ikke helt hvad jeg gør når den kommer retur, de har i denne uge efter flere henvendelser bekræftet værkstedet venter på reservedele og de skulle komme mandag i næste uge

Så en gang om 1-2 uger har jeg nok telefonen tilbage, så skal jeg nok have den testet i en periode, også finde ud af om jeg skifter tilbage til min oneplus eller bliver på min iPhone SE 2gen jeg har købt imens jeg har haft oneplus på værkstedet.

Hvis du vil have en mindre iPhone så er 13 mini jo et godt bud på den rette model til det du efterspørger, men du skal jo nok gøre op med dig selv om du kan undvære hjemknappen
Nåå - det er da altid noget at der ventes på reservedel, så gør de da noget ved den.
Så er det bare med at teste løs og aå finde ud af hvad der er bedst.

Netop og den hjemknap er jeg bare så ked af at undvære men på den anden side så holder denne jo ikke evigt. 😏

Der er nogle ting som jeg bare finder mig i og som er lidt irriterende af og til. Feks Matas app - Coop app, Trendsale - eBay osv og mange andre, der vises ikke noget før jeg slukker den og starter op igen.
Så er den også lige indtil næste gang. Det er kun med denne jeg har været ude for det og er lidt ØV.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: tors jan 06, 2022 5:41 pm Nåå - det er da altid noget at der ventes på reservedel, så gør de da noget ved den.
Så er det bare med at teste løs og aå finde ud af hvad der er bedst.

Netop og den hjemknap er jeg bare så ked af at undvære men på den anden side så holder denne jo ikke evigt. 😏

Der er nogle ting som jeg bare finder mig i og som er lidt irriterende af og til. Feks Matas app - Coop app, Trendsale - eBay osv og mange andre, der vises ikke noget før jeg slukker den og starter op igen.
Så er den også lige indtil næste gang. Det er kun med denne jeg har været ude for det og er lidt ØV.
Ja det kunne da tyde på de måske har kunnet konstatere en fejl denne gang, selvom jeg nu stadig synes den har været afsted længe. Jeg indsendte den via elgiganten den 28 november :o

For mig er hjemknappen ikke essentiel, og jeg plejer hurtigt at vænne mig til den ikke er der. Men kender da nogle for hvem hjemknappen er det vigtigste kriterie når der vælges ny telefon :D

Det kunne da tyde på du måske bør overveje en geninstallation, hvis ellers telefonen er opdateret med nyeste software og alle app er opdaterede. Jeg oplever generelt med iPhone få app problemer, det er klart et plus 8-)

Datteren fylder 9 år her i marts og ønsker sig meget en ny telefon, så måske hun kan arve min iPhone SE 2gen hvis ellers de har fået styr på min oneplus.
Den har en god størrelse til hendes hånd, og android har ikke meget andet end 6,5" skærme på deres billigere modeller :shock:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar