Ris/Ros til siden

Har du Ris eller Ros til siden så kom endelig med dine input her.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

Som I kan se så er siden helt ny og vi er startet forfra igen.

Har I noget kritik, så er I velkommen til at komme med den. Om det er positivt eller i en negativ retning, så kan I bare komme med jeres mening. Så længe I holder en sober tone selvfølgelig.
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af Dieseldk »

Ser ud til det hele er kommet godt fra start :)
Har lige et par ting, der måske kunne kigges på eller jeg bare ikke har kunne finde selv.
Links ved ikke om det er noget ved mig eller opsætning på forum men kan de sættes til at åbne i et nyt vindue eller fane så man ikke kommer væk fra forumet?
Udseende/farver på forum, style eller hvad man nu kalder det, er det noget der kunne komme så man kan skifte som bruger? Er nok selv lidt mere til nogle lidt mørkere farver så en dark mode :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tirs nov 10, 2020 9:00 pm Ser ud til det hele er kommet godt fra start :)
Har lige et par ting, der måske kunne kigges på eller jeg bare ikke har kunne finde selv.
Links ved ikke om det er noget ved mig eller opsætning på forum men kan de sættes til at åbne i et nyt vindue eller fane så man ikke kommer væk fra forumet?
Udseende/farver på forum, style eller hvad man nu kalder det, er det noget der kunne komme så man kan skifte som bruger? Er nok selv lidt mere til nogle lidt mørkere farver så en dark mode :mrgreen:
Jeg vil se på den mulighed med om den ikke kunne åbne links i en ny fane og ikke på den fane man er på :) Har godt tænkt over det før men er kommet fra det. Vender tilbage hvis jeg finder en løsning.

Der er allerede i tankerne med at brugere på siden skal have mulighed for at vælge mere end 1 tema til siden. Det bliver bare ikke her i starten. Men når siden er godt kørende så skal jeg nok sørge for at der bliver en 2-4 temaer der kan vælges imellem, så der er lidt til alles ønsker :)

Så håber du kan nøjes med det lille blå her i starten ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af Dieseldk »

Det er jo bare ideer til fremtiden, der er sikkert andre ting som er vigtigere at få styr på i starten.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: ons nov 11, 2020 7:37 pm Det er jo bare ideer til fremtiden, der er sikkert andre ting som er vigtigere at få styr på i starten.
Det har du ret i og det er også skrevet bag øret ;)

Men kan sige at der nok ikke går så længe før muligheden med et mørkt tema kommer ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af Renefrh »

Det er positivt forum denne gang er sat op som et rigtigt forum, det virker klart bedre end sidste halvhjertede forsøg :P

Derudover er det positivt, at der er mulighed for at bruge tapatalk. Det gør det nemt og overskueligt at følge med fra mobilen

flere sub forums og den slags kan jo altid komme hen af vejen, men fedt der lige er de vigtigste og starte op med :geek:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: lør nov 14, 2020 6:59 am Det er positivt forum denne gang er sat op som et rigtigt forum, det virker klart bedre end sidste halvhjertede forsøg :P

Derudover er det positivt, at der er mulighed for at bruge tapatalk. Det gør det nemt og overskueligt at følge med fra mobilen

flere sub forums og den slags kan jo altid komme hen af vejen, men fedt der lige er de vigtigste og starte op med :geek:
Du har så evigt ret Rene ;)

Det var hellere ikke med min gode vilje at det skulle være som det var først. Mit ønske var at der skulle være TapaTalk på forum som et krav og det skulle være et rigtigt forum. Det blev så det stik modsatte, da der var mest fokus på det som blog. Men jeg fik min vilje til sidst.

Jeg fik frie hænder på siden og kunne få det 100% som jeg ville, og her ser du resultatet :)

Dejligt at se du gav det en chance igen og er tilbage på det rigtige forum :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

BucadiusDK skrev: lør nov 14, 2020 7:36 am
Renefrh skrev: lør nov 14, 2020 6:59 am Det er positivt forum denne gang er sat op som et rigtigt forum, det virker klart bedre end sidste halvhjertede forsøg :P

Derudover er det positivt, at der er mulighed for at bruge tapatalk. Det gør det nemt og overskueligt at følge med fra mobilen

flere sub forums og den slags kan jo altid komme hen af vejen, men fedt der lige er de vigtigste og starte op med :geek:
Du har så evigt ret Rene ;)

Det var hellere ikke med min gode vilje at det skulle være som det var først. Mit ønske var at der skulle være TapaTalk på forum som et krav og det skulle være et rigtigt forum. Det blev så det stik modsatte, da der var mest fokus på det som blog. Men jeg fik min vilje til sidst.

Jeg fik frie hænder på siden og kunne få det 100% som jeg ville, og her ser du resultatet :) Sub forum kommer med sikkerhed med tiden, men det tager vi når bruger databasen er vokset tilsvarende ;)

Dejligt at se du gav det en chance igen og er tilbage på det rigtige forum :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af Magnusson »

Vil bare sige at det er superlækkert I har tilmeldt siden til Tapatalk protokollen - det er rigtig rart med det format på mobilen.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Ris/Ros til siden

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 12:13 pm Vil bare sige at det er superlækkert I har tilmeldt siden til Tapatalk protokollen - det er rigtig rart med det format på mobilen.
Det var noget af det der havde priotet 1 herfra. Syntes ikke man kan nævne et mobil forum uden at sige TapaTalk ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar