Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Her taler vi om gaming på konsol.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af BucadiusDK »

Nu når Danmarks vintervejr er over os, så skal der games. Så laver dette indlæg for at høre jer om hvad jeres favorit spil på konsol er for tiden. Søger eventuelt lidt inspiration.

De spil jeg selv spiller mest er PT. Assassins Creed Valhalla og Call of Duty Black Ops: Cold War på PlayStation 5.

Men det spil jeg spiller mest for tiden er en god gammel klassiker GTA V på den gode gamle PlayStation 4 :) Jeg kan åbenbart få genoplevet online delen igen og igen :)

Kom frisk med kommentarer på hvad i spiller, og lad os få en debat igang :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af Renefrh »

Jeg er på ingen måde gamer, og generelt har jeg aldrig spillet vildt meget pc eller konsol. Det eneste spil jeg sådan for alvor har spillet var gears of War på xbox360 i sin tid

Vi har dog købt en nintendo switch så vi kan spille med ungerne. Og det store hit er naturligvis Mario kart 8 deluxe som vi hygger os med at spille

Dog har jeg også hentet asphalt 9 fra nintendo eShop, da det var gratis

Så lige nu spiller jeg fra tid til anden asphalt 9 når børnene er puttet og konen slapper af eller er gået tidligt i seng

Er der andre som spiller på nintendo switch??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: fre dec 18, 2020 8:04 pm Jeg er på ingen måde gamer, og generelt har jeg aldrig spillet vildt meget pc eller konsol. Det eneste spil jeg sådan for alvor har spillet var gears of War på xbox360 i sin tid

Vi har dog købt en nintendo switch så vi kan spille med ungerne. Og det store hit er naturligvis Mario kart 8 deluxe som vi hygger os med at spille

Dog har jeg også hentet asphalt 9 fra nintendo eShop, da det var gratis Billede

Så lige nu spiller jeg fra tid til anden asphalt 9 når børnene er puttet og konen slapper af eller er gået tidligt i seng

Er der andre som spiller på nintendo switch??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mario Kart 8 Deluxe er jo næsten en must have titel når man har Nintendo Switch ;)

Asphalt 9 spillede jeg kort, men er ikke faldet så meget i min smag da jeg har spillet de andre og har så mange andre spil jeg hellere bruger tiden på.

Jeg har Nintendo Switch og spiller en del på den. Har haft den siden den blev udgivet og har en del spil til den efterhånden ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af Renefrh »

Mario kart var også første spil vi købte til den faktisk

Datteren har også købt crash team Racing, men det er begrænset hvor meget vi spiller det

Super Mario odessey har vi også købt, men det er begrænset hvor langt vi er kommet i det.

Hvad spiller du mest på switch, kan jo være man kan få lidt inspiration til nye spil


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: lør dec 19, 2020 8:51 am Mario kart var også første spil vi købte til den faktisk

Datteren har også købt crash team Racing, men det er begrænset hvor meget vi spiller det

Super Mario odessey har vi også købt, men det er begrænset hvor langt vi er kommet i det.

Hvad spiller du mest på switch, kan jo være man kan få lidt inspiration til nye spil


Sent from my iPhone using Tapatalk
Elsker Crash Bandicoot og har også CTR. Men har det på samme måde, at det ikke er et spil man får spillet. Mario Kart er de eneste de kan tilfredsstille en til en gang god kart racing :D

Hvilke slags spil spiller du? Så ville jeg nok kunne råde dig til nogen da jeg nærmest har prøvet det meste på Switchen da jeg også anmelder.

Det jeg spiller med på Switchen nu er Pokémon Sword faktisk :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af Renefrh »

BucadiusDK skrev:
Renefrh skrev: lør dec 19, 2020 8:51 am Mario kart var også første spil vi købte til den faktisk

Datteren har også købt crash team Racing, men det er begrænset hvor meget vi spiller det

Super Mario odessey har vi også købt, men det er begrænset hvor langt vi er kommet i det.

Hvad spiller du mest på switch, kan jo være man kan få lidt inspiration til nye spil


Sent from my iPhone using Tapatalk
Elsker Crash Bandicoot og har også CTR. Men har det på samme måde, at det ikke er et spil man får spillet. Mario Kart er de eneste de kan tilfredsstille en til en gang god kart racing :D

Hvilke slags spil spiller du? Så ville jeg nok kunne råde dig til nogen da jeg nærmest har prøvet det meste på Switchen da jeg også anmelder.

Det jeg spiller med på Switchen nu er Pokémon Sword faktisk :)
Ja vi er også mere glade for Mario kart, særligt fordi vi alle kan spille det, og selv knægten på 3 år kan spille med når hjælp slås til

Jeg spiller nærmest aldrig, og har aldrig dyrket det ret meget. Til xbox360 var det gears of war jeg spillede i en periode. Ellers har jeg nærmest kun spillet bilspil i sin tid

For os er nintendo switch primært købt for at vi kan spille med børnene. Desværre er mange spil ikke super i 2 player mode. Og eksempelvis Mario odessey er svært som 2 player synes jeg. Også savner jeg lidt en side hvor man kan se hvad spil der kan spilles som 2 player, det står ikke under info om spillene på mange sider :-(

Ungerne har begge ønsket sig spil til switch, så vi må se om de får nogle spil vi kan have glæde af sammen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: lør dec 19, 2020 8:58 pm Ja vi er også mere glade for Mario kart, særligt fordi vi alle kan spille det, og selv knægten på 3 år kan spille med når hjælp slås til

Jeg spiller nærmest aldrig, og har aldrig dyrket det ret meget. Til xbox360 var det gears of war jeg spillede i en periode. Ellers har jeg nærmest kun spillet bilspil i sin tid

For os er nintendo switch primært købt for at vi kan spille med børnene. Desværre er mange spil ikke super i 2 player mode. Og eksempelvis Mario odessey er svært som 2 player synes jeg. Også savner jeg lidt en side hvor man kan se hvad spil der kan spilles som 2 player, det står ikke under info om spillene på mange sider :-(

Ungerne har begge ønsket sig spil til switch, så vi må se om de får nogle spil vi kan have glæde af sammen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så skal du nok ud i noget Mario Party til Switchen eller måske 51 World Worldwide Games. Begge er super gode til flere spillere.

Jeg tror desværre ikke lige der er en side som du søger, men kunne være lækkert til tider :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af Renefrh »

BucadiusDK skrev: søn dec 20, 2020 8:10 am Så skal du nok ud i noget Mario Party til Switchen eller måske 51 World Worldwide Games. Begge er super gode til flere spillere.

Jeg tror desværre ikke lige der er en side som du søger, men kunne være lækkert til tider :)
Tak for rådene, Mario Party kommer nok på ungernes ønskeseddel til fødselsdag i foråret :P

ja ville jo være fedt man kan sortere ud fra om man skal spille 2, 3 eller 4 i spillene. Det er ret mange af spillene der kun kan spilles 1 i. Det er jo sommetider fedt når børnene kan spille sammen, eller vi kan spille med et af børnene

Knægten på 3 år fik
Paw Patrol - Save adventure bay
Yooka-Laylee and the impossible lair

Datteren på 7 år fik
Just dance 2021
Lego the movie 2 - The video game
The legend of zelda - Link's Awakening

så nu er der heldigvis spil til et par kolde vinter måneder til dem begge
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilke spil er jeres favorit konsol spil for tiden?

Indlæg af BucadiusDK »

Renefrh skrev: søn dec 27, 2020 8:13 am Tak for rådene, Mario Party kommer nok på ungernes ønskeseddel til fødselsdag i foråret :P

ja ville jo være fedt man kan sortere ud fra om man skal spille 2, 3 eller 4 i spillene. Det er ret mange af spillene der kun kan spilles 1 i. Det er jo sommetider fedt når børnene kan spille sammen, eller vi kan spille med et af børnene

Knægten på 3 år fik
Paw Patrol - Save adventure bay
Yooka-Laylee and the impossible lair

Datteren på 7 år fik
Just dance 2021
Lego the movie 2 - The video game
The legend of zelda - Link's Awakening

så nu er der heldigvis spil til et par kolde vinter måneder til dem begge
Ja så er de da underholdt i god tid må man sige :)

Det er også nogle fine spil de har fået sig der, så jeg er sikker på der nok skal spilles en del fra deres side den næste tid :)

Jeg ved dog ikke om Zelda bliver for svært for datteren, men gør det ikke kan jeg love for det er en super fed titel. Specielt for os retro spil elskere ;)

Har du brug for flere råd angående spil til den ene eller anden konsol så sig endelig til ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar